Péntekenként nem lesz ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban
A téli igazgatási szünet után, hétfőtől (január 9-től) ismét lesz ügyfélfogadás a Pomázi Polgármesteri Hivatalban.
Az energia-áremelkedések miatt a kormány az intézmények számára 25%-os gázfogyasztás csökkentést rendelt el a téli fűtési szezonban. Ennek megvalósítása érdekében a képviselő-testület ideiglenes munkarendet határozott meg a Pomázi Polgármesteri Hivatal számára, amely szerint a fűtési szezon végéig a hivatal épülete péntekenként zárva tart, a munkatársak home office-ban dolgoznak.
A Pomázi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása az alábbiak szerint módosul április 15-ig:
• Pénteki napokon szünetel a személyes ügyfélfogadás a hivatalban, és az Ügyfélszolgálat sem fogad ügyfeleket péntekenként.
A pénteki napokon elektronikus úton (hivatali kapu) és e-mail-ben érhetők el a hivatal munkatársai.
A hivatal központi számaira érkező telefonhívásokat az Ügyfélszolgálat munkatársai a szokásos rendben kezelik, és biztosítják az időpontfoglalás lehetőségét.
Ezen időszakban a hivatalban ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 13.00-17.00
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-16.30
Az Ügyfélszolgálat
Hétfő: 8.00 – 17.00
Kedd: 8.00 – 16.30
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.30
között tart nyitva.
• A közterület-felügyelet a megszokott munkarendben dolgozik. A 06 (70) 885-9090 lakossági bejelentő vonal folyamatosan működik.